Ćwiczenia na płaski brzuch

Fitness
Ocena artykułu: 4.4/5 (45 głosów)
Płaski brzuch jest dla większości ludzi wyznacznikiem atrakcyjności. Wielu osobom do zachowania atrakcyjnej sylwetki wystarcza sama dieta, jednak aby wzmocnić mięśnie brzucha i pozbyć się nadmiaru tłuszczu, konieczne jest wykonywanie ćwiczeń.
Ćwiczenia na płaski brzuch
W tym artykule opiszemy .

6 Weidera
To bardzo popularny zestaw ćwiczeń, które pomagają w spaleniu tłuszczu i wzmocnieniu mięśni brzucha. Dużą zaletą tych ćwiczeń jest to, że są one dokładnie rozpisane na poszczególne dni, dlatego osoba, która je wykonuje ma pewność, że praca przyniesie wymierne efekty.
Ten rodzaj ćwiczeń nie jest pozbawiony wad – są one monotonne i obciążają kręgosłup. W dalszych etapach wykonywania ćwiczeń, robi się około 400 powtórzeń, co sprawia, że wielu osobom brakuje czasu, albo motywacji do ich wykonywania. 6 Weidera nie angażuje także mięśni skośnych, które także odpowiadają za wygląd brzucha, co jest sporą wadą tego ćwiczenia.
Podsumowując – to dobre ćwiczenie dla osób, które są bardzo konsekwentne i mają dużo czasu. Rezultaty jego stosowania są widoczne, jednak trzeba je okupić bardzo dużym wysiłkiem.

Brzuszki
Brzuszki to ćwiczenia, które w ostatnich latach bardzo straciły na znaczeniu, z uwagi na to, że dają słabe rezultaty i prowadzą do bólu kręgosłupa.
Można je wykonywać na dwa sposoby – do siadu lub podnosząc nieznacznie głowę. Niektóre osoby popełniają błąd, ponieważ wykonują wyłącznie brzuszki i pomijają robienie innych ćwiczeń na brzuch. Brzuszki powinny stanowić jedynie dodatek do ćwiczeń, które kształtują pozostałe partie brzucha.

Arms Up-Crunch” to popularne ćwiczenie, które pozwala wzmocnić także górną partię brzucha. Jego wykonanie jest bardzo proste – kładziemy się na podłodze i podginamy kolana, następnie prostujemy ręce nad głową i podnosimy górną część tułowia. Następnie powoli kładziemy się na macie, panując nad napięciem mięśni.

Podciągnięcia nóg do tułowia – ćwiczenie, które wymyślono na długo przed rozpowszechnieniem się siłowni. Dzięki temu można szybko spalić tłuszcz z brzucha i zbudować upragniony kaloryfer. To ćwiczenie można wykonywać na wiele sposobów – zarówno leżąc, jak i wisząc na drążku treningowym.


Komentarze

  1. ~Monika, (IP: *.*.84.129) 2017-11-01 22:00:24

    Też miałam problem z nadwagą, stosowałam wiele suplementów bez żadnych efektów,pojawiał się jedynie efekt jojo po odstawieniu także nie polecam. Nie dawno trafiłam na tę dietę http://dieta-lux.pl/44535 i widzę efekty ,schudłam już 8 kg i walczę dalej .

  2. ~Trener Albert Kośmider, (IP: *.*.205.27) 2017-11-01 14:03:26

    Niestety ale samymi brzuszkami nie spalimy tłuszczu. De facto można w ogóle nie robić brzuszków. Zapraszam po szczegóły: http://www.albertkosmider.pl/2014/11/jak-zrzucic-boczki-i-jaki-jest-sposob.html

  3. kacperlewandowski 2017-10-25 21:14:38

    Wygraj konkurs przemiana miesiąca i zgarnij nawet 10.000 złotych na www.igortreneronline.pl ! Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie? Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką? Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić? Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja. Podejście, które o lata świetlne wyprzedza konkurencje! Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl który w ciągu tygodnia odmieni Twoje życie! Pozbądź się tłuszczu na zawsze, zbuduj piękna smukłą sylwetkę lub wspaniałe muskularne ciało! Wygraj konkurs przemiana miesiąca i zgarnij nawet 10.000 złotych na www.igortreneronline.pl !

Napisz komentarz

Jeżeli nie chcesz przepisywać kodu z obrazka zaloguj się lub zarejestruj.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.