Ćwiczenia na brzuch i uda

Fitness
Ocena artykułu: 4.1/5 (21 głosów)
Ćwiczenia na brzuch i uda – aby poprawić wygląd tych obszarów ciała, należy zwrócić uwagę na całkowitą ilość wydatkowanych i przyjmowanych kalorii.
Ćwiczenia na brzuch i uda
Jeśli zachowasz ujemny bilans, ilość tłuszczu odkładająca się w tych rejonach, szybko się zmniejszy.
Warto wspomagać się także ćwiczeniami, które będą zmniejszały ilość tłuszczu właśnie w tych rejonach ciała. Ciekawym rodzajem ćwiczeń jest trening z piłką, angażujący dolną połowę ciała.
Uda i pośladki to partia ciała, w której najczęściej odkłada się tłuszcz u kobiet. Aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu występującego w tych rejonach, wykonuj ćwiczenia regularnie, co drugi dzień lub częściej.
Podstawowymi ćwiczeniami na zgrabne uda powinny być aeroby, czyli trening kondycyjny. Bardzo dobrze sprawdza się bieganie oraz jazda na rowerze, które pozwolą na zrzucenie nadmiaru tłuszczu.
Inne ćwiczenia na uda to na przykład:
  • Nożyce
  • Skłony
  • Przysiady (o różnej głębokości, w zależności od naszych umiejętności)
  • Brzuszki
  • Wypady szermiercze
  • Wchodzenie i schodzenie ze stopnia
  • Wspięcia na palce
  • Ćwiczenia na maszynach

W początkowym okresie ćwiczeń mogą doskwierać Ci zakwasy, jednak nie powinno być to powodem zaprzestania wysiłku. Ból mija bardzo szybko i zastępuje go dobre samopoczucie z powodu wykonanego treningu.

Kobiety nie powinny bać się nadmiernie umięśnionych nóg, ponieważ do takiego efektu doprowadzi jedynie ćwiczenie z bardzo dużym obciążeniem.
Aby trening na uda był jeszcze skuteczniejszy, warto wykonywać go zgodnie z planem treningu, który dopasujemy do naszych umiejętności.

Aby poprawić wygląd ud, warto wykonywać przysiady. Na początku można zdecydować się na robienie ćwiczeń wykorzystujących mniejszy zakres ruchu (na przykład przysiady „do połowy”), a następnie, na głębokie przysiady, a nawet wykonywanie ćwiczeń z obciążeniem. Aby zachować motywację do ćwiczeń, warto skorzystać z darmowych programów treningowych, które można znaleźć na przykład w Internecie.

Aby pozbyć się tłuszczu z tych okolic, należy postawić na regularne wykonywanie ćwiczeń, na przykład przez miesiąc. Jeśli uda Ci się utrzymać reżim treningowy przez 30 dni, na pewno zobaczysz rezultaty i nabierzesz ochoty na uzyskanie jeszcze lepszych efektów.

Sposób na płaski brzuch
Jeśli Ty także chcesz mieć płaski brzuch, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że same ćwiczenia nie wystarczą. Wiele osób ma problemy z bólem brzucha i wzdęciami, które sprawiają, że brzuch wygląda jak balon.
Aby się ich pozbyć, warto zwrócić uwagę na swoją dietę – częstsze spożywanie posiłków, zwiększenie ilości warzyw i owoców, a także uzupełnienie diety o probiotyki – to wszystko sprawia, że Twój brzuch prezentuje się znacznie lepiej. Jeśli masz ciągłe problemy ze wzdęciami, warto zastosować zioła na trawienie.
Przyczyną okrągłego brzucha mogą być także obrzęki, wywołane nadmiarem wody i soli w organizmie. Aby się ich pozbyć, ogranicz ilość spożywanej soli.
Kobiety mogą zastosować jeszcze jedną metodę – dzięki noszeniu butów na obcasie, ich ciało prezentuje się znacznie lepiej.
Brzuch wygląda znacznie lepiej także wtedy, gdy zachowujemy prawidłową postawę. Warto wyrobić w sobie nawyk prostowania pleców i ściągania łopatek, dzięki czemu brzuch nie będzie aż tak widoczny.

Skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch
Trudno jednoznacznie określić, które ćwiczenia są najskuteczniejsze na pozbycie się nadmiaru tłuszczu z okolic brzucha. Zdania trenerów na ten temat są podzielone i często pojawiają się głosy, że brzucha można się pozbyć tylko dzięki ćwiczeniom ogólnorozwojowym (cardio).
Warto odróżnić od siebie dwie rzeczy – ćwiczenia na spalanie tłuszczu z brzucha oraz ćwiczenia na wzmocnienie mięśni. Jeśli masz dość dużą warstwę tłuszczu na brzuchu, katowanie się ćwiczeniami na wzmocnienie mięśni nie da Ci dobrych rezultatów.

Mimo tego, że wzmocnisz swoje mięśnie, nie będą one widoczne. Znacznie lepiej sprawdzą się ćwiczenia cardio, takie, jak bieganie czy jazda na rowerze, które pozwolą zmniejszyć ogólne otłuszczenie organizmu. Następnie wprowadź ćwiczenia takie, jak brzuszki, 6 Weidera czy przyciąganie nóg do tułowia, które pozwolą na zbudowanie widocznych mięśni.


Komentarze

  1. ~Agatek, (IP: *.*.34.51) 2016-07-25 10:15:58

    Super są te promowane przez Was ćwiczenia, niesamowicie poprawiają sylwetkę. Ćwiczę na ich podstawie już około dwóch tygodni i widzę znaczną poprawę w modelu łydek i ud. Może też komuś się przydać taki typ treningów http://www.open-youweb.com/trening-na-wewnetrzna-strone-ud/ choć akurat mnie po nich dość mocno zaczęły boleć nogi od zakwasów. A może ktoś zna jakieś sprawdzone jeszcze ćwiczenia na talię?

Napisz komentarz

Jeżeli nie chcesz przepisywać kodu z obrazka zaloguj się lub zarejestruj.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.