pannaanna
30 postów
Kobieta
Bielsko-Biała
Napisano: 2016-02-09 11:03
Czy to prawda, iż branie antybiotyków wpływa negatywnie na skuteczność tabletek antykoncepcyjncych?
jestemfit
70 postów
Kobieta
Łódź
Napisano: 2016-02-18 16:55
Tak, niektóre z leków, w tym antybiotyki, mogą wpływać na ich działanie. Najlepiej poczytaj ulotkę.
agnieszka123
34 postów
Kobieta
Napisano: 2017-02-24 09:53
Tak, to prawda, jest to na każdej ulotce: alkohol i antybiotyki mogą osłabiać działanie leków antykoncepcyjnych. Tak samo jak ich nieregularne stosowanie. 
Kamelia
9 postów
Kobieta
Napisano: 2017-03-01 23:24
Tak to prawda, że antybiotyki osłabiają działanie tabletek antykoncepcyjnych. U mnie nawet w ulotce z mojej belary jest takie info. Nawet zioła typu dziurawiec mogą osłabić ich działanie.
karolina35
79 postów
Kobieta
Gołdap
Napisano: 2019-02-04 12:01
też coś słyszałam, więc pewnie prawda, najlepiej skonsultować od razu u lekarza, który przepisuje ci antybiotyki, on powinien wiedzieć czy z twoimi tabletkami anty może być ten antybiotyk podawany :)